اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۲۳ درصد کاهش سرقت در شهرستان شاهین شهر و میمه با اجرای طرح های ذوالفقار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش ۲۳ درصدی سرقت و افزایش ۳۳ درصدی دستگیری سارقان با اجرای طرح های ذوالفقار در یک ماه گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری با اشاره به اجرای مرحله چهارم طرح عملیاتی ذوالفقار در شاهین شهر از سیر نزولی وقوع جرائم و به ویژه کاهش چشمگیر سرقت های شهرستان در نتیجه اجرای مرتب این طرح عملیاتی و محله محور خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت: طرح عملیاتی ذوالفقار ۴ با محوریت پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها، در جاده سلامت و پارک های بانک استان، حافظ شمالی، ردانی پور و همچنین مناطقی از محلات طالقانی، شیخ بهائی شاهین به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شاهین شهر بیان داشت: فروپاشی دو پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر، دستگیری شش نفر مواد فروش و سه نفر سارق معابر، جمع آوری ۷ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد و همچنین توقیف ۶ دستگاه خودروی هنجارشکن که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند از نتایج این طرح بود.

سرهنگ ثابت راسخ تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی ذوالفقار در سطح شاهین شهر نتایج خوبی به همراه داشته است به طوری که با اجرای چهار مرحله از طرح مذکور در دی ماه سال جاری میزان وقوع انواع سرقت در سطح شاهین شهر نسبت به آذر ماه ۲۳ درصد کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد در یک ماه گذشته میزان دستگیری سارقان نسبت به آذرماه ۳۳ درصد و میزان کشف پرونده های سرقت نیز ۵ درصد افزایش یافته است که این نشان دهنده اثربخش بودن طرح ذوالفقار در ارتقای امنیت شاهین شهر است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 23 درصدی سرقت و افزایش 33 درصدی دستگیری سارقان با اجرای طرح های ذوالفقار در یک ماه گذشته خبر داد.

جالب است! ببینید:

طرح ضربتی ذوالفقار در مسکن مهر و ردانی پور شاهین شهر اصفهان اجرا شد

سرهنگ ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان شد

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کسف 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی شخصی پلیس شاهین شهر

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با هوشیاری پلیس این شهرستان ، خودروی حامل 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتن و محموله مواد مخدر کشف ، قاچاقچی بازداشت شده و ناکام ماند. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این عملیات که هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی مورچه خورت صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔶 در این عملیات پلیس متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *