اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نمایشگاه کتاب شاهین شهر با بن تخفیف پانصدهزار و یک میلیون تومانی افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر نمایشگاه کتاب بابیش از هزار عنوان کتاب به همراه بن تخفیف پانصدهزار تومانی و یک میلیون تومانی از ۱۲ اسفند ماه به مدت یک ماه در فرهنگسرای شهروند شاهین شهر افتتاح شد.

در اولین روز از دهه مبارک فجر، مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، سید رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر و جمعی از علاقمندان به کتاب در فرهنگسرای شهروند شاهین شهر برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب با موضوعات ادبی، انقلاب اسلامی، تاریخی، جهاد تبیین، دفاع مقدس، دینی، رمان، روانشناسی، علوم قرآنی و کودک و نوجوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به مناسبت دهه فجر نمایشگاه کتاب بابیش از هزار عنوان کتاب به همراه بن تخفیف پانصدهزار تومانی و یک میلیون تومانی از 12 اسفند ماه به مدت یک ماه در فرهنگسرای شهروند شاهین شهر افتتاح شد.

از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب خوانی و معرفی کتاب خوب و قابل دسترس نمودن آن برای قشرهای مختلف جامعه اعلام گردیده است و در این راستا بیش از هزار عنوان کتاب همراه با اهدای بن های تخفیف پانصد هزار و یک میلیون تومانی به علاقه مندان و دوستداران کتاب عرضه می شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه کتاب تا دوازدهم اسفندماه همه روز صبح ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ (به غیر از پنج شنبه ها) برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *