اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری پزشک قلابی در شاهین شهر | وی در خانه خود اتاق عمل احداث کرده بود!

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری یک خانم کلاهبردار در پوشش پزشک قلابی با ارائه خدمات و جراحی زیبایی در اطاق عمل غیر قانونی در شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ ثابت راسخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری بیان نمود: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خانم کلاهبرداری که بدون مدرک معتبر پزشکی در منزل شخصی خود واقع در یکی از محلات شاهین شهر اقدام به عمل های جراحی زیبایی می نمود، شناسایی و دستگیر شد.

خانم دکتر قلابی | شاهین شهر | عمل زیبایی | جراحی زیبایی

وی افزود : این پزشک قلابی با تهیه تجهیزات جراحی یکی از اتاق های منزل خود را تبدیل به اطاق عمل کرده و در این محل به افراد ساده لوح به اصطلاح خدمات جراحی زیبایی ارائه می نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این راستا تشریح نمود: پس از هماهنگی قضایی با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه منزل و محل کار این پزشک قلابی پلمپ شده و متهمه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست برای دریافت هرگونه خدمات جراحی زیبایی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *