اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کاهش چشمگیر سرقت در نیمه اول طرح نوروزی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

کاهش ۴۴ درصدی سرقت منازل ، کاهش ۵۰ درصدی سرقت اماکن خصوصی و کاهش ۸۰ درصدی سرقت خودرو در سطح شاهین شهر دستاورد پلیس شهرستان در نیمه اول طرح نوروزی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر پیشگیری از وقوع سرقت را هدف اصلی پلیس شهرستان در ایام نوروز برشمرد و از روند کاهشی وقوع سرقت منازل، خودرو و اماکن خصوصی از آغاز طرح نوروزی۱۴۰۲ در سطح شاهین شهر خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و همچنین تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: طرح نوروزی پلیس شهرستان با هدف پیشگیری از جرایم، بویژه وقوع انواع سرقت، تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین کاهش حوادث رانندگی با به کارگیری تمامی توان و ظرفیت این فرماندهی از تاریخ ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

کاهش سرقت در طرح نوروزی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق و ویژه پلیس شهرستان برای کاهش وقوع سرقت در ایام نوروز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که با تلاش تمامی همکاران صورت گرفت، از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ تابه امروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی وقوع سرقت منازل، کاهش ۵۰ درصدی سرقت اماکن خصوصی و کاهش ۸۰ درصدی سرقت خودرو در سطح شاهین شهر نسبت به مدت مشابه، در نوروز سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اهتمام بیشتر شهروندان را نسبت به رعایت اصول ایمنی در ناکام گذاشتن سارقان بسیار موثر و ضروری دانست و از افرادی که قصد مسافرت دارند خواست نسبت به رعایت موارد ایمنی منازل خود توجه بیشتری داشته باشند.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان محترم خواست به منظور پیشگیری از سرقت منازل خالی از سکنه در ایام نوروز،در صورت مشاهده خودرو و موتورسیکلت های مشکوک در سطح محلات ضمن یادداشت شماره پلاک آنها سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *