اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

در پی مسمومیت تنفسی دانش آموزان شاهین شهر | حاجی دلیگانی : پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان حادثه هستم

حاجی دلیگانی: مسئولان دلسوز و انقلابی، عاملان حوادث امروز شاهین‌شهر را شناسایی، دستگیر و معرفی کنند/ پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان حادثه هستم

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه امروز در مدارس شاهین شهر گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند و اطمینان داشته باشند که تا رسیدگی کامل پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان و کنارشان هستم.

حسینعلی حاجی دلیگانی / وب سایت شاهین شهریظهر امروز انتشار بوی گاز در چندین مدرسه شاهین‌شهر موجب بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان این مدارس شد که بافاصله توسط اورژانس به بیمارستان گلدیس منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این حادثه اظهار کرد:

به دنبال حوادثی که ظهر امروز در ۱۲ مدرسه شاهین شهر رخ داد، پیامی به وزرای کشور و اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی کل کشور و دیگر مسئولان و استاندار اصفهان ارسال کرده و درخواست کردم از تمام امکانات از جمله امکانات الکترونیکی و تمام ظرفیت‌هایی که وجود دارد، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با کمک قوه قضائیه استفاده شده و هر چه سریعتر عامل یا عاملان این حوادث تلخ شناسایی دستگیر و به مردم معرفی شوند.

به مردم عزیز شاهین شهر نیز اطمینان می‌دهم به عنوان نماینده ایشان در تمام مراحل رسیدگی از شناسایی و دستگیری تا مجازات عاملان این جنایت دست بردار نخواهم بود و پای همه حقوق کسانی که در این حوادث آسیب دیده‌اند، خواهم ایستاد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *