اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نشست شورای هم اندیشی فیلم شاهین شهر با حضور رئیس اداره سینمایی استان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نشست شورای هم اندیشی فیلم شاهین شهر و میمه با حضور دهقانی رئیس امور سینمایی اداره کل متبوع ، نوری کارشناس سینمایی اداره کل ، طاهرزاده معاون فرهنگی اداره متبوع و اعضای شورای فیلم شهرستان در محل سالن جلسات اداره برگزار شد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم به حاضرین ، وظایف شورای هم اندیشی فیلم و اقدامات انجام شده آن شورا در شهرستان را تشریح کرد و با توجه به ظرفیت های این شورا در شهرستان از آقای دهقانی خواست تا درخصوص مجوز خانه سینما در شهرستان همکاری و مساعدت های لازم به عمل آید.

رادمنش در ادامه توضیحاتی در خصوص اجرای برنامه های سینما تک و پاتوق تماشایی در فرهنگسرا و سالن نگارستان ارائه داد و افزود : این برنامه ها با اکران فیلم و تحلیل و بررسی علاقمندان اجرا و تا کنون مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داده است . وی اضافه کرد : ساخت فیلم کوتاه و حمایت از فیلم سازان از سیاست های این اداره است.

رضا دهقانی رئیس اداره سینمایی استان ،ضمن بیان ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان در حوزه ساخت فیلم ، بازیگری ، فیلم نامه نویسی و سایر امور مربوط به سینما درخصوص مزیت های راه اندازی خانه سینما گفت : این خانه ، ارگانی نیست و انتصاب به هیچ دستگاهی ندارد . خانه سینما یک تشکل مردم نهاد بوده و از ظرفیت پیشکسوتان و صاحب نظران این حوزه بهره مند بوده و می توان برای آن توسط کمیسیون فرهنگی شورای شهر ردیف بودجه ایجاد نمود . ایشان به اعضای شورا بر تلاش در مقوله رونق اقتصادی سینما ، ساخت فیلم کوتاه و بلند و برگزاری کارگاههای تخصصی در حوزه اقتصاد و سینما مواردی را بیان نمود.

دهقانی اضافه کرد : اداره کل متبوع آمادگی صدور مجوز بخش فیلم های گروه هنر و تجربه برای شاهین شهر را دارد.

طاهر زاده معاون فرهنگی اداره متبوع نیز ، تسریع در اقدامات اداری و تصویب شورای تخصصی فیلم نامه نویسی شهرستان جهت اخذ مجوز های مربوطه به فعالان تولید فیلم کوتاه را خواستار شد.

در پایان دکتر سیفی رئیس شورای هم اندیشی فیلم شهرستان و سایر اعضای شورای فیلم به ارائه نقطه نظرات و سئوالات خود از مسئولین در جلسه پرداختند.

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مدیران انجمن های ادبی شهرستان

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حوزه شعر و ادب شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی جلسه ای با مدیران انجمن های ادبی شهرستان در محل سالن جلسات این اداره ، دیدار و گفتگو کرد. ◼ وی در این جلسه ضمن اشاره به تقویت حوزه شعر و ادب را با همدلی و همت مسئولین انجمن ها، اظهار داشت : شعر و ادب از ارکان مهم هنر بوده و در انسجام و ساختن هویت فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارد و افزود : استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی جهت رفع نواقص این حوزه هنر ، تاثیرگذار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *