اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نوید افتتاح زمین چمن ۸ هزار متری شاهین شهر در خرداماه سال جاری

مجموعه ورزشی ورزشگاه ملت توسط سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان مورد بازدید قرار گرفت و نوید افتتاح زمین چمن ۸ هزار متری آن در خرداد ماه سال جاری داده شد.| سیدمومنی: چند پروژه ورزشی خردادماه در استان اصفهان افتتاح می‌شود/ تاکید دکتر سجادی به تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت است

سیدمجید سیدمومنی، سرپرست دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در گفت‌ وگو با پایگاه خبری شین نا ، درباره سفر خود به اصفهان و بازدیدی که از زیرساخت‌های ورزشی این شهر داشته است، اظهار کرد: ما بحث ورزشگاه شاهین شهر را در پیش داشتیم که با پیگیری نماینده ‌شاهین‌شهر، آقای حاجی‌دلیگانی و به دستور مقام عالی وزارت و با هماهنگی مدیر شرکت توسعه و تجهیز جلسه‌ای را به همراه آقای شکیبا مهر، مدیرکل دفتر تعاونی و آقای محمدی، مدیرکل استان برگزار کردیم.

نوید افتتاح زمین چمن 8 هزار متری شاهین شهر در خرداماه سال جاری

وی افزود: بازدیدی از استخر مجموعه ملت شاهین‌شهر و چمن مصنوعی این مجموعه داشتیم که به گفته مدیرکل استان، قرار است در خردادماه، باتوجه به هماهنگی‌هایی که با دکتر سجادی انجام شده است، برای سوم خرداد برای افتتاح مجموعه ورزشی، وزیر ورزش حضور داشته باشد. چمن بزرگ ورزشگاه ملت، حدود ۸ هزار متر است که این چمن با مساعدت خود استان تهیه شده است. زیرسازی و نصب اجرای آن توسط خیّر صورت گرفته است. همچنین از دیگر پروژه‌هایی که قرار است با حضور وزیر ورزش مورد افتتاح قرار بگیرد استخر چادگان و استخر و زمین مینی‌فوتبال ورزنه است.

او ادامه داد: امروز در ادامه سفر به استان اصفهان سفری به شهرستان خمینی‌شهر داشتیم. در این شهر یک ورزشگاه وجود داشت که قرار شد ردیف‌ بودجه‌اش با هماهنگی آقای شکیبامهر، استان و وزارت‌خانه صورت بگیرد و تخفیفی هم لحاظ شود. در درچه هم یک سالن باستانی وجود دارد که قرار شد با کمک شهرداری و خیّرین آماده و بهره‌برداری شود.

سیدمومنی اظهار داشت: از امکان ورزشی استان هم بازدیدی داشتیم و هم‌اکنون عازم شهرستان خوانسار هستیم و صبح فردا (جمعه)، همایش برنامه نشاط را در این شهرستان داریم که از شبکه ۳ به صورت زنده پخش می‌شود. در این برنامه در کنار مدیرکل استان، آقای شکیبامهر و دکترحاتمی، نماینده گلپایگان و خوانسار و رئیس فدراسیون همگانی و مسئولان محلی خواهیم بود.

سیدمومنی افزود: بعد از آن هم بازدیدی هم پروژه‌های انتخابی حوزه گلپایگان خواهیم داشت. یک سری امکانات و اقلام ورزشی درجهت ‌کمک به هیات‌های ورزشی استان درنظر گرفته شده است که قرار شد آن را هم در ادامه در نظر بگیریم. در جلسه آخر هم یک برنامه‌ریزی هم قرار است با دستور مقام عالی وزارت روی پروژه‌های بالای ۷۰ درصد با هماهنگی استان و وزارت‌خانه در سطح استان داشته باشیم که آن‌ها هم به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است پیش از این سیدمجید سیدمومنی به عنوان مدیرکل دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت بود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *