اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

سارق طلاجات آشنا از آب در آمد!

با تلاش مأموران انتظامی شاهین‌شهر رمز پرونده سرقت طلاجات منزل یکی از شهروندان این شهر در کمتر از یک ساعت کشف و سارق که از اقوام نزدیک مالباخته بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شین ناسرهنگ بهزاد ثابت راسخفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت مقادیری طلا از منزل یکی از شهروندان شاهین شهری بررسی موضوع ، در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و جمع‌آوری سرنخ های موجود در صحنه سرقت به یکی از اقوام نزدیک مالباخته مشکوک، که با بررسی‌های تکمیلی و طی تحقیقات صورت گرفته از فرد مظنون شک ماموران به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی شاهین شهر تصریح کرد: فرد سارق که به واسطه رفت و آمد خانوادگی از محل دقیق نگهداری زیورآلات موجود در منزل صاحب خانه مطلع بود، با تهیه کلید درب ورودی منزل، در یک فرصت مناسب و در نبود ساکنان، اقدام به سرقت زیورآلات موجود در محل کرده و برای گمراه کردن پلیس اقدام به صحنه سازی سرقت مینماید.

سارق زیورآلات

این مقام انتظامی با اشاره به کشف زیورآلات مسروقه و تحویل آنها به مالباخته از شهروندان خواست هرگز دیگران را از محل نگهداری وجوه نقد و زیورآلات داخل منزل خود مطلع نکنند و حتماً هنگام مسافرت آنها را نزد افراد مورد اطمینان خود قرار دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستگیری سارقان خودرو حین اوراق کردن خودر در شهر گرگاب توسط پلیس شاهین شهر

دستگیری سارقان خودرو حین اوراق کردن توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سارق سارقان غیر بومی خودرو در حین اوراق کردن یک پراید مسروقه در حومه شهر گرگاب خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتري ۱۶ شهر گرگاب با اشراف اطلاعاتی خود از فعاليت مجرمانه ۳ سارق خودرو در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری مطلع و دستگيري آنها را در دستور کار قرار دادند و پس از هماهنگي با دادستان محترم شاهین شهر طي يک عمليات ضربتي هر سه متهم را حين اوراق کردن يک دستگاه خودروي پرايد مسروقه داخل کارگاه خود غافلگیر و دستگير کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *