اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

خط تولید لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

یک تولیدکننده لباس بیمارستانی بنا به نیاز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و بیمارستان‌های درگیر کرونا به لباس‌های ویژه، از امروز خط تولید کارگاه خود را به تولید لباس‌های ایزوله و گان بیمار و روپوش تغییر داد.
محسن شفیعی از نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ اصفهان در این خصوص گفت: این کارگاه تولیدی که لباس بیمارستانی برای بیماران تهیه می کند، بنابر شرایط و موقعیت فعلی و نیاز شدید و اضطراری بیمارستان‌ها و اورژانس پیش بیمارستانی، خط تولید خود را به لباس‌های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، تغییر داد.
وی افزود: ما از امروز و در نخستین روز فعالیت تولیدی خود در این زمینه، روزانه ۵۰۰ دست گان بیمار، ۳۰۰ دست گان جراح و روپوش بلند و ۳۰۰ دست کاورهای ایزوله ویژه اورژانس و بیمارستان تولید می‌کنیم.
شفیعی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه کرونا در کشور و استان اصفهان، تولیدات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد.
وی نیروهای اورژانس ۱۱۵ را خط مقدم کرونا دانست و گفت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا، بیماران آن‌ها و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان را تامین کنیم.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت دومین سال بحران شیوع بیماری کرونا در کشور

پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت دومین سال بحران شیوع بیماری کرونا در کشور

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت وقوع موج ششم کرونا پیامی را برای شهروندان و کادر درمان صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *