اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

همایش پیاده روی هفته سلامت در شاهین شهر

سلامتی را قدم بزن | همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در شاهین شهر برگزار شد

✳ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهرو میمه روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت با شعار «سلامتی را قدم بزن » در شاهین شهر برگزار شد

همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در شاهین شهر

✳ این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان ، شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و با حضور فرماندار شهرستان ، مسوولین ادارات ، ورزشکاران ‌، هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی و داوطلبان هلال احمر برگزار گردید.

❇ در پایان این همایش سلامتی؛ از ریاست و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر به عمل آمد و به مناسبت روز هلال احمر به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگا نیز جوایز نقدی اهداء شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *