اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تعطیلی دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر از یکشنبه ۹۸/۱۲/۱۱ تا جمعه ۹۸/۱۲/۱۶

در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۹ ساعت ۱۲:۲۷:۵۱

با عنایت به ابلاغ ستاد ملی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا کلیه کلاس های آموزشی د‌انشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر در هفته آینده (از روز یکشنبه ۹۸/۱۲/۱۱ تا جمعه ۹۸/۱۲/۱۶) تعطیل اعلام می گردد.

تذکرات مهم:.
امور اداری دانشگاه در این مدت تعطیل نبوده و کلیه کارکنان از یکشنبه مورخ ۱۱ لغایت چهارشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه ۱۵ اسفند از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ سرکار خود حاضر و آماده پاسخگویی به دانشجویان و انجام امور اداری هستند.

رئیس، معاونین و مدیران گروه جهت انجام امور آموزشی دانشجویان و فارغ التحصیلان فقط در روزهای دوشنبه ۱۲ اسفند و چهارشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در دانشگاه حضور دارند.

✅ مطابق تصمیم های اتخاذ شده در شورای دانشگاه به منظور جبران ساعات کسری در برنامه آموزشی دانشجویان، تمهیداتی در تقویم آموزشی نیمسال دوم و برگزاری کلاس ها و ساعت های جبرانی پیش بینی شده است که متعاقبا به اطلاع اساتید و دانشجویان خواهد رسید.

✅ جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مهم و فوری دانشگاه عضویت در کانال های دانشگاه الزامیست.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان شبکه های مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز خبرنگار ۱۴۰۱

به مناسبت روز خبرنگار، فرماندار، مدیر و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه  با اصحاب رسانه شهرستان نشستی صمیمانه داشتند | در این نشست اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان خبری در شبکه های مجازی به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداخته و در پایان نیز از ایشان تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *