اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

غیر حضوری شدن مدارس اصفهان دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ | مدارس تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نحوه فعالیت مدارس اصفهان برای فردا (دوشنبه) ۲۷ آذرماه را در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان ، شاهین شهر ، گز و گرگاب و برخوار و ۷ منطقه دیگر آموزش و پرورش استان غیر حضوری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، منصور شیشه فروش یکشنبه شب با اشاره به استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

غیر حضوری شدن مدارس

وی گفت: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد به نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا ۲۷ آذر ماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: در مناطق ذکر شده، افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند ، می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده کرده و یا به صورت دور کاری فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: سایر مفاد مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا منطبق بر اطلاعیه قبلی خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک نیز ضروری است.

از صبح امروز شاخص آلودگی هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان بوده است. اما بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اوسط فردا بر روی استان است که بر این اساس آسمان صاف در برخی نقاط کمی ابری در کلانشهر اصفهان و دیگر شهرهای صنعتی نیز با سکون و افزایش غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعت در حد ناسالم برای عموم پیش بینی می‌شود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *