اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نشست صمیمانه پلیس با معتمدین و مردم محله بنیاد ازدواج شاهین شهر

🟦 دیدار و نشست مسئولان انتظامی پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه با معتمدین مردم محله بنیاد ازدواج شاهین شهر جهت پیگیری و رفع مشکلات امنیتی و انتظامی و ترافیکی این محله انجام شد.

🟧 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در راستای طرح ارتقاء امنیت محله محور، رؤسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در مسجد ثارالله محله بنیاد ازدواج شاهین شهر، نشستی را با معتمدین محترم این محل برگزار کردند.

🟧 در این نشست مشکلات امنیتی، انتظامی و ترافیکی محله مذکور بررسی و تصمیماتی برای حل آنها اتخاذ شد.

نشست صمیمانه پلیس  با معتمدین و مردم محله بنیاد ازدواج شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

توقیف خودروی سواری حامل 24 کیلوگرم تریاک و حشیش در شاهین شهر اصفهان

توقیف خودروی سواری حامل ۲۴ کیلوگرم تریاک و حشیش در شاهین شهر اصفهان

🔶 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک خودروی سواری و کشف 24 کیلوگرم مواد افیونی و مخدر جاسازی شده شامل تریاک و حشیش در آن ؛ در شاهین شهر اصفهان خبر داد. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی افزود: پس از رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، از انتقال محموله مواد مخدر به پایتخت ، از محورهای مواصلاتی این شهرستان ؛ مأموران پس از هماهنگی قضایی با رصد و کنترل دقیق مسیر انتقال محموله مواد افیونی، در نهایت طی یک عملیات ضربتی خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن محموله ۲۴ کیلوگرمی مواد افیونی مخدر، شامل تریاک و حشیش را کشف کردند و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *