اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

نشاطی از جنس چشم و ابرو برای کودکان شاهین شهری

نمایش کودکانه “چشم چشم دو ابرو” به کارگردانی محمدامین کشانی در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین شهر به روی صحنه رفت .

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ نمایش کودک “چشم چشم دو ابرو” به کارگردانی محمدامین کشانی در تالار شیخ بهایی شاهین شهر به روی صحنه رفت. نمایش چشم جشم دو ابرو

  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اهمیت برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان گفت : به منظور افزایش نشاط اجتماعی در رده سنی کودکان و نوجوانان همزمان با فرا رسیدن اوقات فراغت تابستان دانش آموزان ، نمایش شاد کودک و نوجوان “چشم چشم دو ابرو” به کارگردانی محمد امین کشانی در تالار شیخ بهایی به روی صحنه رفت.

فرامرز رادمنش افزود : هدف از اجرای نمایش علاوه بر مهیا کردن شرایط برای حضور کودکان و نوجوانان در سالن های نمایش و پر کردن اوقات فراغت آنها ، افزایش اعتماد به نفس و مهارت نه گفتن دانش آموزان در روابط اجتماعی و همچنین ارتقاء مشارکت و کار گروهی و تعامل آنان را دنبال می کند.

شایان ذکر است نمایش “چشم چشم دو ابرو” از تاریخ پنجم تیر ماه لغایت ۱۲ تیر ماه در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین شهر به اجرا درآمد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

◾ کمانداران شاهین شهری مقام سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی استانی تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر در استان اصفهان را از آن خود کردند. ◾ در این دوره از مسابقات، رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه سبک سنتی، ریکرو و کامپوند مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات، پانته‌آ زمانی، مقام سوم کامپوند بزرگسالان بانوان و فاطمه خسروی مقام سوم کمان سنتی بزرگسالان و بهداد احمدی و مانیا اسدی نیز در رده سنی نونهالان توانستند رتبه چهارم این مسابقات را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *