اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سقوط تاب گردان و حادثه در شهر بازی پارک ناژوان اصفهان + فیلم حادثه

عصر امروز سقوط تاب گردان ( تاب زنجیری یکی از وسایل بازی ) شهربازی پارک ناژوان اصفهان ۹ مصدوم نوجوان برجای گذاشت. وضعیت مصدومین طبق آخرین گزارشات پایدار است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در تاب گردان ( یکی از وسایل بازی ) شهربازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نوجوان حدود ۱۳ تا ۱۸ ساله سقوط کرده و مصدوم شدند.

سقوط تاب گردان و حادثه در شهر بازی پارک ناژوان اصفهان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز ضمن تایید خبر سقوط تاب زنجیری در حالی که در ارتفاع بوده است و مصدومیت  ۹ نفر نوجوان حدود ۱۳ تا ۱۵ سال در پی این حادثه، افزود: پنج تیم از اورژانس و آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند و ۶ نفر از مصدومان را به بیمارستان الزهرا و سه نفر از آنها را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

منصور شیشه فروش ادامه داد: مداوای اولیه بر روی مصدومان در حال انجام و حال عمومی مصدومان مساعد است.

شیشه فروش با بیان اینکه این تاب زنجیری از استاندارد های لازم برخوردار بوده و این مجموعه گواهی استاندارد را گرفته است و در حال حاضر از ادامه کار جلوگیری شده، افزود : در حال حاضر علت حادثه توسط تیم های ارزیابی اداره استاندارد و آتش‌نشانی در حال بررسی است.

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان نیز در این باره گفت: در این حادثه ۳ واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

آخرین وضعیت مصدومان

روابط عمومی اورژانس اصفهان ادامه داد: مصدومان شهربازی ناژوان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است. شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند.

فیلم حادثه سقوط تاب زنجیری در پارک ناژوان

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *