اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کادر آموزشی مدارس از فضای مجازی برای آموزش بهره بگیرند

رئیس آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از فضای مجازی بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد اسماعیل زاده، ضمن بررسی راهکارها و شیوه های آموزش مجازی، در زمینه جبران عقب ماندن از تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش شاهین شهر تمام تلاش خود را در جهت جبران عقب مان از تحصیل دانش آموزان بکار خواهد گرفت تادانش آموزان و اولیای محترم در این ایام تعطیلی ناخواسته، دغدغه آموزشی و پرورشی نداشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل بهداشتی فردی و اجتماعی دانش آموزان و اولیا در راستای مقابله با ویروس کرونا، از تشکیل کمیته های پنج گانه ستاد پیشگیری کوید ۱۹ این مدیریت خبر داد و گفت: کمیته سلامت و بهداشت محیط، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته ی آموزش مجازی و همچنین کمیته های اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از کرونا ویروس از همان ابتدای شیوع بیماری در کشور بصورت تخصصی و مستمر مشغول فعالیت هستند.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر افزود: تاکید لازم به مدیران مدارس و کادر آموزشی و همچنین معلمان جهت ارتباط و آموزش از راه دور و استفاده از فضای مجازی به عمل آمده است.
اسماعیل زاده در پایان از اولیای محترمی که مباحث آموزشی و اطلاع رسانی را از منابع موثق پیگیری می کنند، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تعطیلی مدارس اصفهان و شاهین شهر

تعطیلی مدارس اصفهان و شاهین شهر برای سومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا | سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲

◼ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان : کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مدارس اصفهان ، شاهین شهر و 9 شهرستان دیگر استان اصفهان را روز سه شنبه 23 آبان 1402 برای سومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا تعطیل و غیر حضوری اعلام کرد. ◼ شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان ، کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *