اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهرداری شاهین شهر مقصر مرگ مرد نوازنده شناخته شد

وکیل خانواده متوفی:

رای صادره از سوی دادگاه عمومی و انقلاب استان اصفهان، شهرداری شاهین شهر در این حادثه مقصر شناخته است و این ارگان باید دیه و خسارت کامل متوفی را پرداخت نمائید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ شاهین‌شهر  ، جوان ۳۹ ساله‌ای بنام حسن مولا زاده احمدی | نوازنده ساز تومبا که برای تمرینِ نوازندگی به محوطه بیانی اطراف محله مسکن مهر شاهین شهر رفته بود با حمله سگ‌های وحشی مواجه شده و به دلیل شدت جراحات در محل حادثه جان باخت.

حیدر صادق گلی | مسئول سابق امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر نیز مرگ این جوان را بر اثر حمله سگ‌های وحشی در شاهین‌شهر را خبر داد.

این حادثه به علت عمق فاجعه غم انگیزی که رخ داده بود، در سطح رسانه های داخلی و بین المللی به سرعت نشر یافت و جامعه خبری را به شدت تحت تاثیر خود قرارداد و بازتاب رسانه‌ای وسیعی نیز داشت.

حمله سگ ها به یک جوان شاهین شهری

پس از گذشت بیش از ۲ سال از آن اتفاق و حادثه تلخ و ناگوار، هم اکنون بر اساس اظهارات سینا امیدی | وکیل پرونده خانواده متوفی و همچنین رای صادره از سوی دادگاه عمومی و انقلاب استان اصفهان، شهرداری شاهین شهر در این حادثه مقصر شناخته شده است و باید دیه و خسارت کامل آن را پرداخت نمائید.

شایان ذکر است که بر اساس مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از  وظایف شهرداری در شهرها می باشد و با استناد به بند ۳۱ ماده ۱۰ اساسنامه تشکیلات سازمان دهیاری‌ها ، از وظایف این ارگان در روستاها می باشد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد.

طرح ضربتی ذوالفقار در مسکن مهر و ردانی پور شاهین شهر اصفهان اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *