اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری کلاهبرداری با شگرد اقامت و اشتغال در کانادا

کلاهبرداری با شگرد استخدام در موسسه خیریه ارامنه کشور کانادا در شاهین شهر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی سودجو که با شگرد استخدام در مؤسسه خیریه ارامنه کشور کانادا از هفت نفر بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس دستگیر شد.
سرهنگ حسین ترکیان افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شاهین شهر از فریب خوردن با شگرد این فرد کلاهبردار، کارآگاهان در تحقیقات از مال باختگان دریافتند، فردی با ادعای نفوذ در یکی از مؤسسه های خیریه کشور ارمنستان اعلام کرده این خیریه احتیاج به نیروی کار در کشور کانادا دارد و به بهانه دریافت ویزای کار و اقامت، مبالغی را از شاکیان دریافت کرده است.
وی گفت: متهم پس از حدود دو سال، تعدادی از شاکیان را برای اطمینان به کشور ارمنستان فرستاده در حالیکه فریب خوردگان در آن کشور مدتی سرگردان بوده و در نهایت بدون هیچ گونه اقدام مثبتی به کشور مراجعه کردند.
سرهنگ ترکیان افزود : کارآگاهان پس از تحقیقات علمی گسترده، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ویژه با هماهنگی مقام قضائی فردکلاهبردار را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: این شیاد با شیوه های متقلبانه موفق شده بود از هفت نفر بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کند و پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری اعتراف کرد .
وی گفت: پرونده متهم تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *