اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اجرای تئاتر خیابانی حجاب همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر

تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر اجرا گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه تئاتر خیابانی حجاب و عفاف با اجرای گروه نمایشی کهکشان همزمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان های شاهین شهر به اجرا در آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان تاثیر هنر تئاتر در تبیین ارزشهای اجتماعی ، به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت : حفظ فرهنگ عفاف و حجاب ، به عنوان یک موضوع راهبردی با استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرامرز رادمنش در ادامه افزود : اجرای چندین تئاتر خیابانی با هنرنمایی گروه نمایشی کهکشان به سرپرستی خانم کهکش پور با محوریت حجاب و عفاف در بوستان های شاهین شهر به اجرا درآمد .

 پریسا کهکش پور سرپرست گروه نمایشی کهکشان در این باب گفت : تئاتر خیابانی حجاب و عفاف از ۱۸ تیر ماه بعد از ظهر ها در بوستان های شاهین شهر شامل بوستان فردوسی ، بوستان حافظ ، بوستان بلوار امام علی (ع) ، بوستان محله گلدیس شاهین شهر به اجرا درآمد و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت .

وی با بیان برخی از جزئیات نمایش داستانی حجاب و عفاف افزود : داستان این نمایش در واقع اعتراض یک زوج جوان به موضوع عفاف و حجاب در کشور است که در نهایت تصمیم به مهاجرت می گیرند و پس از سکونت در کشور اروپایی (اسپانیا) و مواجه شدن با قوانین آن کشور که با معیارهای این زوج مطابقت نداشت ، تصمیم به بازگشت به ایران می گیرند و عفاف و حجاب اسلامی را تایید کرده و به آن عمل می کنند .

شایان ذکر است نمایش عفاف و حجاب در روز ۲۱ تیر ماه ، به صورت همزمان در سراسر کشور با موضوعات نمایشی متنوع به اجرا درآمد.

اجرای نمایش و تئاتر حجاب و عفاف در شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *