اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارقان سیم و کابل فشار قوی برق در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از غافلگیری و دستگیری دو سارق سیم و کابل های برق فشار قوی اماکن و واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر اظهار داشت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت‌ سیم‌های برق، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یک از مناطق حومه شاهین شهر دو سارقی را که در حال سوزاندن روکش پلاستیکی کابل‌های برق فشار قوی بودند ، دستگیر کردند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق فشار قوی در شاهین شهر

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم و کابل برق مسروقه در بازرسی از خودروی متهمان تصریح کرد: هر دو متهم که ساکن یکی از شهرستان مجاور بودند به فعالیت بزهکارانه خود در زمینه سرقت و سیم و کابل برق فشار قوی از اماکن صنعتی شهرستان شاهین شهر و میمه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک اطراف ترانس‌ها و ستون‌های انتقال برق خصوصاً در حومه شهرها و اطراف شهرک‌های صنعتی در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *