اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق میل گردهای ساختمانی در “شاهین شهر” دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق میلگردهای ساختمانی در “شاهین شهر” خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی ، سارقی که اقدام به سرقت میلگرد از ساختمان های درحال ساخت این شهرستان می کرد در حین سرقت دستگیر شد.

سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت میلگرد از ساختمان های در حال ساخت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری یک نگهبان سارق در این شهرستان خبر داد| وی اموال محل نگهبانی را به سرقت برده و متواری گردیده شده بود.وی افزود: در همین رابطه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در یکی از محلات این شهر سارقی را که در حال بارگیری میلگردهای یک ساختمان نیمه ساز به داخل یک دستگاه وانت پیکان بود مشاهده و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهم با مشاهده خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری قابل توجه میلگرد و خاموت مسروقه در بازرسی از خودروی سارق بیان داشت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده به ۴ فقره سرقت میلگرد و خاموت از منازل در حال ساخت این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با بیان این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده تردد خودرو و افراد مشکوک و ناشناس اطراف کارگاه ها ساختمانی، سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *