اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قهرمانی ملی تیم والیبال نوجوانان اصفهان با حضور بازیکن شاهین شهری

تیم والیبال اصفهان با حضور یک بازیکن از کانون پاسارگاد شاهین شهر با غلبه ۳ بر صفر بر آخرین رقیب خود در مرحله فینال ، به مقام قهرمانی والیبال جوانان پسر کشور دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور جوانان پسر دسته سه که با حضور ۱۵ تیم از روز شنبه ۱۴ مرداد در همدان آغاز شده بود، پس از برگزاری ۳۶ دیدار در مدت هفت روز ، جمعه ۲۰ مردادماه با قهرمانی اصفهان به پایان رسید.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های مرکزی و اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که اصفهان سه بر صفر با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۹ بر ۲۷ حریف خود را شکست داد و قهرمان شد و تیم استان مرکزی به نایب قهرمانی اکتفا کرد.

قهرمانی کشوری تیم والیبال اصفهان

شایان ذکر است که در ترکیب تیم والیبال نوجوانان استان اصفهان ،  یونس مجیدی ، بازیکن والیبالیست شاهین شهری نیز از کانون پاسارگاد شاهین شهر حضور داشت.

قهرمانی کشوری تیم والیبال جوانان اصفهان با حضور بازیکن شاهین شهری

در مسابقه رده‌بندی نیز تیم‌های قم و گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که قمی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند و به مدال برنز و مقام سومی دست یافتند.

تیم گیلان که در ست‌های اول و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیده بود، در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار و به جایگاه چهارم مسابقات اکتفا کرد.

صادق رضایی، وحید امیریان، مرتضی اکرمی و علی رشیدی قضاوت دو دیدار روز پایانی مسابقات را بر عهده داشتند.

محمدحسن خوشدل سرپرست این رقابت‌ها بود و بهروز جعفری به عنوان ناظر، نظارت بر مسابقات را برعهده داشت.

در مجموع این مسابقات ۳۶ دیدار در مدت هفت روز برگزار شد و رده‌بندی چهار تیم برتر به قرار زیر است:  اصفهان (اول) ، مرکزی (دوم) ، قم (سوم) ، گیلان (چهارم)

پایگاه خبری شاهین شهر کسب این مقام قهرمانی را خدمت جناب آقای یوسفی، ورزشکار غیور شاهین شهری، هیات والیبال و تمامی جامعه ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک عرض می نماید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *