اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

استاندار اصفهان:
غربالگری در ورودی شهرهای استان اصفهان انجام می‌شود

استاندار اصفهان در نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استانداری گفت: پیگیری و اجرای غربالگری در ورودی شهرهای استان و به ویژه کلانشهر اصفهان و کاشان به ریاست معاون عمرانی استانداری و با همکاری هلال احمر، بسیج و راهور برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

دکتر عباس رضایی افزود: پس از غربالگری، افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت یا از ورود افراد غیر بومی که به دلایل غیر ضروری به استان سفر کردند، جلوگیری می‌شود.

نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان
وی اضافه کرد: ضد عفونی کردن بانک ها و مراکز اداری استان به صورت مستمر و جدی دنبال خواهد شد و بسیج ادارات نظارت بر این مساله را دنبال می‌کند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: با ابلاغ تعطیلی مهمانسراهای ادارات از ورود میهمان به این مراکز جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت کاهش تجمعات در پیشگیری از شیوع کرونا، ادامه داد: محدود سازی نماز جماعت طی کمیته ای با حضور برخی سازمان ها  و نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه علمیه، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به جمیع ملاحظات در دستور کار قرار گیرد.
دکتر رضایی یادآور شد: همچنین توجه و فرهنگ سازی در خصوص خرید و فروش اینترنتی و استفاده از خدمات دولت الکترونیک بررسی و با جدیت دنبال شود.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص فروش بیرون بر فست فودها، رستورانها و ترغیب مردم به عدم حضور در چنین مراکزی و خرید تلفنی یا اینترنتی از این مراکز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی به ضرورت سطح بندی مطب های پزشکان اشاره کرد و گفت: برخی مطب ها با توجه به نیاز جامعه باید دایر باشد، ولی برخی مطب ها نیازی به دایر بودن نیست و باید تعطیل شود که سازمان نظام پزشکی در این زمینه اقدامات لازم را پیگیری و اطلاع رسانی خواهد کرد.
استاندار اصفهان همچنین بر ضرورت ضد عفونی سرویس های کارکنان ادارات، کارخانه ها و شرکت ها خصوصی و دولتی تاکید کرد.
وی همچنین گفت: بر اساس مصوبات این جلسه ادارات دولتی تعرفه های خدمات خود را تا ۲ ماه در سال جدید تغییر نخواهند داد و لذا مردم برای دریافت این خدمات ضرورتی ندارد که در ماه آخر سال ازدحام داشته باشند.
دکتر رضایی اضافه کرد: همچنین یک نقاحتگاه مناسب با پیش بینی امکانات کامل ظرف ۲ روز آینده به منظور نگهداری و قرنطینه افراد مرخص از بیمارستان مشخص خواهد شد.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۳۹۸/۱۲/۱۷
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سلامت و بهداشت

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *