اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بیانیه مشترک فرماندار و امام جمعه شاهین شهر در محکومیت حملات صهیونیست ها به مردم غزه

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و حجه الاسلام باقریان امام جمعه شاهین شهر با صدور پیامی، جنایت بمباران بیمارستان غزه را محکوم کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص : همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند. “

در قضیه فلسطین آنچه جلوی چشم همه دنیا است؛ جنایت نسل کشی رژیم غاصب است، این را همه دنیا دارند مشاهده می کنند.”

بار دیگر صحنه های دردآور و جگر سوزی از کشتار اسفناک بشریت را شاهدیم. غاصب گران خون آشام صهیونیست، بی‌رحمانه و با سنگدلی تمام در حال رقم زدن سوزناک ترین وقایع تاریخ بشریت اند.

بیانیه مشترک فرماندار و امام جمعه شاهین شهر در محکومیت حملات صهیونیست ها به مردم غزه

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب جنایت ددمنشانه و هولناکِ بمباران بیمارستان المعمدانیِ غزه و شهادت صدها مجروح و عوامل امدادی، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد و این کشتارها و تخریب های سازمان یافته، نشانگر چهره واقعی و جنایتکارانه رژیمی است که جز زبان زور نمی‌فهمد.

اینجانبان جنایت فراموش نشدنی بمباران بیمارستان غزه را محکوم و این اقدام را قتل عامی وحشیانه و جنایتی عظیم در حق غیر نظامیان دانسته و عمیق ترین مراتب همدردی و همدلی خود را با ملت و مقاومت فلسطین، ابراز می دارم و با تأسی از فرامین امیر المؤمنین علی علیه السلام که فرمود: ” همواره دشمن سرسخت ظالم و یار و مدد کار مظلوم باشید.

” همراهِ همیشگی برادرانم در فلسطین خواهیم بود. بی شک، خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین شان از وجود اشغال گران، جزم تر خواهد کرد و به کوری چشم دشمنان، آزادی قدس عزیز را به دنبال خواهد داشت.

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر

۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *