اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

امام جمعه شاهین شهر : کارکرد رسانه های این شهر را ضعیف می دانم

امام جمعه شاهین شهر، در نشست خبری رسانه ها با مدیران شهرداری  عنوان کرد : سطح فرهیختگی و کارکرد مسئولان صدر سیستم اداری شاهین شهر را بالا و سطح کارکرد رسانه های این شهر را ضعیف میدانم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری، روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ نشست ویژه هفته فرهنگی شاهین شهر با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شاهین شهر و شهردار و مدیران شهری و امام جمعه به عنوان ریاست شورای فرهنگی شهرستان در دفتر شهردار برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان ؛ امام جمعه شاهین شهر در این نشست ضمن تشکر از مسئولان تشکیل ویژه برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر از شهردار و مجموعه شهرداری نیز تشکر ویژه نمود

امام جمعه شاهین شهر، در نشست خبری رسانه ها با مدیران شهرداری  عنوان کرد : سطح فرهیختگی و کارکرد مسئولان صدر سیستم اداری شاهین شهر را بالا و سطح کارکرد رسانه های این شهر را ضعیف میدانم.

وی ادامه داد برنامه های تنظیم شده ، بسیار زیبا و عالمانه و فرهیخته و با نگرش همه جانبه تدوین شده اند و در ماهیت بسیار قابل دفاع می‌باشند.

امام جمعه شاهین شهر در تشریح بالا بودن سطح دانش و علم و فرهیختگی در شاهین شهر اظهار داشت :  سطح سیستم اداری و انسانهایی که در مصدر آن هستند و شهرستان نسبت به سطوح کشوری در سطح بالاتری می دانم و یقیناً با توجه به تجارب بنده بالاخص در مورد آسیب زایی عملکردی اداری و مسئولین، مدیران ارشد و مسئولین این شهرستان سطح بالاتری از فرهیختگی دارند و البته سطح مردم نیز بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان در خصوص اینکه شاهین شهر توانایی نمونه شدن در کشور را دارد بیان داشت : این امر بسیار امکان پذیر و شرایطش مهیا و قابل درک است.

وی ضمن اشاره به نشست صمیمی با خبرنگاران در این جلسه اظهار داشت : اگر ازمن بپرسید که شما به چه دلیل پیامبر اسلام و قرآن را قبول دارید من تعبدی پاسخ نخواهم داد و تقبل این دو را بواسطه آنچه که در وجودم به عنوان یک انسان می‌خواهم ابراز می نمایم؛ چرا که خداوند در قرآن هم این موارد را قانون کرده و هم خواسته و در مقام خواستن بدون توجه به قومیت و ملاحضات ملی و سیاسی و خودی و غیر خودی ، اصول اخلاقی را تبیین کرده است.

وی ادامه داد : در جنگ های امیرالمومنین نیز شخص حضرت (ع) بیشترین فشار را تحمل می نمود تا قواعد الهی-انسانی و اخلاقی به شدت رعایت شود و حتی رعایت این موارد، گاهی موجب شکست می شد.

امام جمعه شاهین شهر ضمن اشاره به اینکه انصاف در قرآن از عدالت نیز جایگاه بالاتری دارد، تصریح نمود که بواسطه این اصل ، اگر پیروزی یا شکستی بوجود بیاید بایست با توجه به تناسب سهم افراد دخیل در آن نتایج و بازتاب بررسی شوند.

وی ادامه داد : اصل اخلاقی انصاف اگر رعایت شود نواقص بروکراسی را برطرف می کند. چراکه بروکراسی تقسیم وظایف می کند و اگر با انصاف همراه شود و اصول اخلاقی نیز در آن قرار بگیرد،  تک تک افراد در مقابل کل سیستم نیز مسئول می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان همچنین تصریح نمود : هر شخصی در یک نظام واحد در جای خود فعالیت تخصصی دارد و جای دیگری را نخواهد گرفت ولی در یک بروکراسی توام با اخلاق و انصاف علاوه بر تعهد شخصی نسبت به وظایف ، هم افزایی افراد، برون داد بهتری را حاصل خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر گفته خویش مبنی بر ضعیف بودن کارکرد رسانه های شاهین شهر ؛ تشریح نمود که : اگر شهر شاهین شهر بخواهد به جای مطلوبی برسد بایست همه مجموعه ها همفزایی داشته باشد و حتما رسانه بایست به عنوان یک بنیان اصلی در کنار هدف گذاری های مدیریتی به خوبی فعالیت کند.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: اهل رسانه برای پیام دادن نیاز به سوژه و رویداد دارند و به اصحاب رسانه توصیه کرد اگر به لحاظ رسانه بخواهید موفق باشید، بایست رویدادهای جالب توجهی داشته باشید که بستر ایجاد آنها را مدیران مهیا می کنند.

وی در پایان برنامه های حاضر مرتبط با سفر استاندار اصفهان به شاهین شهر و هفته فرهنگی شاهین شهر در روزهای پیش رو را به دلیل هدف گذاری‌های خاص مدیریتی، فرصت خوبی برای جلوه عملکردی رسانه ها دانست.

در پایان این نشست، سید رسول هاشمیان ؛ ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به تبیین و توصیف برنامه های تدوین شده جهت برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر پرداخت.

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *