اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف شناسایی و پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک غیر بهداشتی

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک غیر بهداشتی در شهرستان خبر داد.

واحد بهداشت محیط شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از لوازم حفاظت فردی متاسفانه افرادی بدور از رعایت انصاف و انسانیت و با زیر پا گذاشتن وجدان و ذات انسانی خود اقدام به تولید انواع لوازم و تجهیزات غیر بهداشتی جهت افراد و هموطنان میکنند که این اقدام میتواند منجر به بروز پیامدهایی غیر قابل جبران و تاثیر گذار بر سلامت خانواده ها و بیماران شود.

در همین راستا کارشناس بهداشت محیط منطقه وزوان، مهندس امیدی موفق به کشف و شناسایی یک واحد تولیدی ماسک در شرایط کاملا غیر بهداشتی شد.

در این واحد که متاسفانه هیچ گونه اصول و ضوابط بهداشتی در آن وجود ندارد با استفاده از تجهیزات و افراد غیر مرتبط اقدام به تولید ماسک مینمودند و در سطح بازار و مراکز درمانی توزیع میگردند.

بهزاد شمس گفت: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان موفق به شناسایی یک واحد تولیدی ماسک در شرایط کاملا غیر بهداشتی شدند .

وی افزود: در این واحد بیش از هزار و ۲۰۰ ماسک آماده و بیش از ۳۰۰۰ ماسک برش خورده و آماده دوخت کشف شد.

وی گفت: متصدی این کارگاه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

با حضور عوامل محترم نیروی انتظامی محل پلمب و کل تجهیزات مواد اولیه و مقادیر قابل توجهی ماسک توقیف گردید و پرونده جهت برخورد و مجازات این افراد مجرم به دادستانی محترم شهرستان ارجاع داده شد.

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به شهروندان توصیه کرد از خرید اقلام بهداشتی و مواد گند زدایی بدون مشخصات بهداشتی پرهیز و در صورت مشاهده مراتب را به شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد پیشگیری کرونا در آستانه ورود به موج هفتم شیوع کرونا شاهین شهر

سرپرست فرمانداری شاهین شهر :

نقش آفرینان اصلی در مهار کرونا مردم هستند!

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با توجه به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور ایجاد هماهنگی و بررسی آمادگی شهرستان در مقابله با این بیماری تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *