اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهین شهر

محموله کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در شهرستان شاهین شهر و میمه کشف و توقیف شد.

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در “شاهین شهر”

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و خبرگزاری پلیس ؛ سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی “شاهین شهر” و اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه “مورچه خورت” وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل ورود و خروج خودرو ها به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲ بسته پلمپ شده انواع لباس زنانه و ۵ گونی سیگار حاوی ۲۰۰ باکس سیگار خارجی و بدون مدارک و مجوزهای مربوطه کشف شد.
وی ارزش این محموله قاچاق را دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت:  ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *