اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پاک سازی و ضد عفونی مراکز عمومی در شاهین شهر و میمه

پاک سازی و ضد عفونی مراکز عمومی در شاهین شهر و میمه

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه از پاک سازی و ضد عفونی مراکز عمومی و منازل و مدارس شهرستان خبر داد .

سرهنگ مسعود جهانگیری گفت: با تلاش نیروهای خود جوش بسیجی و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه روزانه ۳ گروه فعال در دو نوبت صبح و بعدازظهر اقدام به ضد عفونی سطح شهر می کنند.

وی افزود: با تلاش این نیروها علاوه بر محله های مسکن مهر، گلدیس ، عطار ، خانه کارگر، و خیابان های مختلف شهر ، مدارس ، ایستگاه های اتوبوس ، عابر بانک ها ، مساجد ، مدارس و پارک ها ضد عفونی می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: این طرح با حضور و آمادگی نیروها آغاز شده است و تا پایان زمان بحران ادامه دارد

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

سرهنگ مهدی ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر خبر داد :
اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه در نشست خبری با اصحاب رسانه های انتخابی ، از اجرای 240 ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد. ◼ سرهنگ مهدی ابراهیمی در حضور رسانه های انتخابی دعوت شده از همایش دختران آفتاب با حضور ۹۰۰ دانش آموز ، جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده های برتر بسیج ، برگزاری مرحله هفتم برنامه شهری ترویج عفاف و حجاب با حضور بسیجیان آموزش دیده ، ویژه برنامه روز اقتدار بسیج در سوم آذرماه و اجرای طرح امنیت پایدار رضوی به عنوان برنامه‌های شاخص این هفته نام برد. ◼ شایان ذکر است این نشست خبری فقط با حضور برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به انتخاب و دعوت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردیده و مطالب درج شده در این خبر به نقل قول از رسانه های حضور یافته ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *