اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

«سلطان» قهرمان «مسابقات فوتسال جام مقاومت» شهرستان شاهین شهر شد

تیم سلطان در دیدار نهایی با ثبت نتیجه ۴ بر دو تیم آینده سازان را مغلوب و قهرمان مسابقات فوتسال جام مقاومت شهرستان شاهین شهر و میمه گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، مسابقات فوتسال «جام مقاومت» شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور ۱۰ تیم در غالب دو گروه ۵ تیمی از تاریخ ۴ آبان ماه در شاهین شهر برگزار گردید و تیم های برتر مسابقات فوتسال شهرستان شاهین شهر و میمه مشخص شدند.

در این دوره مسابقات از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در نهایت ۲ تیم آینده سازان و سلطان به فینال راه یافتند.

«سلطان» قهرمان «مسابقات فوتسال جام مقاومت»شهرستان شاهین شهر شد

در رقابت فینال این مسابقات که امروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن مجموعه ورزشی تختی با حضور «سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید ، «تیم سلطان» با نتیجه ۴ بر ۲ آینده سازان را مغلوب کرد و به قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

در مراسم اختتامیه که با حضور «شاه علی» ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه و معاونت این اداره ، ریاست هیات فوتبال شهرستان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی شهرستان برگزار گردید، ضمن تجلیل از نوذر رودنیل مسئول کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان و «قاسمی» جانباز ورزشکار دوران دفاع مقدس ،به تیم های برتر حکم و کاپ قهرمانی اهداء شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *