اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری مسابقات دوومیدانی به مناسبت روز پرستار در شهر گز

مسابقات دوومیدانی ۱۵۰۰ متر بانوان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در شهر تاریخی گز شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر گز ، امروز یکشنبه ۲۸ آبان ، همزمان با میلاد خجسته حضرت زینب کبری (س) و «روز پرستار» مسابقات دوومیدانی ویژه بانوان به مسافت ۱۵۰۰ متر در محل پارک بانوان شهر گز انجام شد.

برگزاری مسابقات دوومیدانی به مناسبت روز پرستار در شهر گزاین مسابقات به همت هیات دوومیدانی شهر گز ، و با همکاری هیات دوومیدانی شهرستان شاهین شهرومیمه ، نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان در شهر گز و شهرداری و مدیریت پارک بانوان شهر گز برگزار و تعداد ۳۰ نفر از بانوان علاقه مند در دو رده سنی بالا ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال در آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در خاتمه این مسابقات  در رده سنی زیر۴۰ سال خانم‌ها ، «مرضیه بهرامی» ، «زهره عارفان» و «الهام صالح» و در رده سنی بالای ۴۰ سال خانم‌ها، «ربابه جعفریان» ، «ملیحه شفیعی» ، و «سمیه کمالی» به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این ویژه برنامه ورزشی همچنین سرکار خانم «فاطمه عرب بیگی» از پرستاران زحمتکش شهر گز توصیه هایی در خصوص بیماری دیابت برای ورزشکاران ارائه فرمودند و با اهدای لوح تقدیر از ایشان تجلیل به عمل آمد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *