اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری جشن کتاب در روستای جهاد آباد شاهین شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی | ۱۴۰۲

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی مراسم جشن کتاب در مدرسه پسرانه برکت روستای جهاد آباد شاهین شهر با جارای داستان سرایی و برنامه‌های شاد و مفرح و اهدای کتاب به دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی  ، مراسم «جشن کتاب» در در محل سالن اجتماعات «مدرسه برکت» روستای جهاد آباد شاهین شهر ، برگزار شد.

«نوید توکلی» ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، «خانم اسکندری» رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ، «خانم کیش خالی» نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، «مهدی غراب» دهیار روستای جهاد آباد ، «بوستانیان» مدیر مدرسه برکت و برخی دیگر از مربیان و مسئولان روستای جهادآباد در این مراسم حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی درخصوص اهمیت ارتقاء سطح یادگیری از طریق کتاب گفت : کتاب دروازه ورود آحاد مردم به عوالم دیگر است. عوالمی از جنس معرفت و نور دانش.

وی با تاکید بر حضور مسئولان در مجموعه های فرهنگی آموزشی پایین دست خاطر نشان کرد : تمرکززدایی می‌تواند قدرت انتخاب افراد محلی در سیاستگذاری‌ها را بیشتر و پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری مقامات محلی را افزایش دهد

در این برنامه شاد، خانم کیش خالی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با استفاده از ماکت پرندگان ، داستان زیبایی با محتوای آموزنده و ارزشی ارائه داد که مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت .

در این مراسم همچنین چندین بازی شاد و شیرین کاری توسط دانش آموزان به اجرا درآمد و در ادامه هدایایی شامل کتب داستانی توسط ریاست اداره ارشاد و مدیر مدرسه برکت به دانش آموزان اهدا گردید.

برگزاری جشن کتاب در روستای جهاد آباد شاهین شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی | 1402

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *