اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ایام فاطمیه یکی از مناسبت های ویژه مذهبی تاثیر گذار برای تبیین مسئله عفاف و حجاب است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در نشست ساماندهی شئونات فرهنگی مذهبی بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر ساماندهی و تمرکز در برگزاری ایام فاطمیه با تعامل و هم افزایی کلیه نهادهای  این بخش شهرستان ، این ایام را یکی از مناسبت های ویژه مذهبی تاثیر گذار برای تبیین مسئله عفاف و حجاب اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، صبح امروز ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ نشست ساماندهی شئونات فرهنگی مذهبی بخش میمه با حضور « نوید توکلی » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، « احمد حیدریان » بخشدار میمه و سایر مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار شد .

در این نشست بر ساماندهی و تمرکز در برگزاری ایام فاطمیه با تعامل و هم افزایی کلیه نهادهای بخش میمه تاکید شد .

بخشدار میمه ضمن خیر مقدم به میهمانان سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) فرصت مناسبی برای تبیین و تثبیت حقایق و رویدادها برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان دانست و گفت : نقش هیئات مذهبی و سایر نهادهای اجرایی در این زمینه بسیار موثر است.

حیدریان در ادامه بر تعامل و هماهنگی بیشتر نهادهای اجرایی بخش میمه تاکید کرد.

نشست ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی بخش میمه 1402/08/27ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و تاکید بر معرفی رابط خانه فرهنگ بخش میمه به منظور ساماندهی امور فرهنگی هنری در بخش میمه گفت : ایام فاطمیه یکی از مناسبت های ویژه مذهبی است که برای تبیین مسئله عفاف و حجاب بسیار اثرگذار است لذا برای پیشبرد این هدف بسیار مهم افراد دارای تریبون ، فرهیختگان و اهالی فرهنگ و هنر نیز اهتمام لازم را داشته باشند .

توکلی در ادامه به تعزیه بخش میمه اشاره کرد و خاطر نشان کرد : همزمان با برگزاری برنامه های ایام فاطمیه مراسمی نیز به منظور تجلیل از عوامل گروه تعزیه میمه برگزار شود.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *