اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پالایشگاه اصفهان طعمه حریق شد | عکس و فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان صبح امروز از آتش سوزی واحد بنزین سازی پالایشگاه اصفهان و مهار کامل آتش توسط ۲۵ تیم آتش نشان حاضر در محل ، خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه خبری شین نا | SHINNA صبح امروز (شنبه، ۲۵ آذر ماه) به دنبال مشاهده دود غلیظ بر فراز پالایشگاه اصفهان واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه ، مدیرکل مدیریت بحران استان داری اصفهان ضمن اعلام تایید حریق، افزود : این آتش سوزی در یکی از واحد‌های تقطیر نفت خام پالایشگاه رخ داد.

با پیگیری آژانس خبری شین نا | SHINNA مشخص شد ، این آتش سوزی در واحد تقطیر سه (۳) پالایشگاه اصفهان رخ داد و پیرو آن نیرو‌های امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

پالایشگاه اصفهان طعمه حریق شد | عکس و فیلم

«منصور شیشه فروش» مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار شین نا ، درباره آتش‌سوزی و دیده شدن دود غلیظ از سمت پالایشگاه نفت اصفهان، اظهار کرد: آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام شد که در آن لوله های ورودی محدوده واحد تقطیر سه بنزین سازی پالایشگاه نفت اصفهان ، دچار حادثه و آتش سوزی شده بود.

وی با تاکید بر اینکه آتش مهار شده ، اما دود شدیدی منطقه را فرا گرفته و اوضاع تحت کنترل است، افزود: برای کنترل و مهار آتش در پالایشگاه ۲۵ تیم از آتش نشانان اصفهان، شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرک‌های صنعتی اطراف به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات مهار آتش حدود ۴۵ دقیقه طول کشید و در کمترین زمان ممکن مهار شده است، افزود :  آتش به‌طور کامل اطفا شده است و آتش نشانان درحال خنک سازی محل حادثه هستند.

وی درباره مصدومان حادثه، توضیح داد: در حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت اصفهان چهار (۴) نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان بدلیل سوختگی به بیمارستان اعزام و سه مصدوم دیگر در محل درمان سرپایی شدند. از این سه نفر، دو نفر آتش‌نشان بودند که دچار گازگرفتگی شدند و یک نفر هم از ناحیه پا دچار آسیب شد.

شیشه فروش یادآوری کرد: این واحد از پالایشگاه در حال تعمیر بوده است و علت وقوع حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دهبیدیان، مدیر روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، نیز درباره علت آتش‌سوزی گفت: علت آتش‌سوزی رخ داده در حال بررسی است اما به لطف خدا و تخصص تیم های آتش نشانی ، در حال حاضر آتش مهار شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌سوزی در حین تعمیرات رخ داد و مشکل عملیاتی در بروز این پدیده نقس نداشت.  همچنین با اعلام تیم مهندسی تا ساعات پایانی شب یا صبح فردا ، این واحد به سرویس باز می‌گردد.

ویدئوی آتش سوزی پالایشگاه اصفهان ( شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲) :

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *