اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از خانم « مریم مورچگانی » فعال حوزه کتابخوانی شاهین شهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان از فعال حوزه کتاب و کتابخوانی شاهین شهر خانم « مریم مورچگانی » مدیرمسئول موسسه باران علم و هنر و و فعال حوزه کتاب و کتابخوانی شاهین شهر ،قدردانی و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از خانم « مریم مورچگانی » مدیر مسئول موسسه باران علم و هنر و فعال حوزه کتاب و کتابخوانی شاهین شهر طی جلسه ای توسط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از خانم « مریم مورچگانی » فعال حوزه کتابخوانی شاهین شهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از فعالیت های خانم مورچگانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری باران علم و هنر که در راستای ارتقاء سطح مطالعه و تروج کتابخوانی شهرستان تلاش مستمر داشته‌اند، قدردانی کرد و بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در سایر بخشهای شهرستان و روستاها تاکید کرد.

نوید توکلی خاطر نشان کرد : روستای مورچه خورت با توجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی ، جامعه هدف مطلوبی برای اجرای طرح ترویج کتابخوانی خواهد بود.

تقدیر از خانم « مریم مورچگانی » فعال حوزه کتابخوانی شاهین شهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

خانم مورچگانی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به برخی از طرح های خود جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بخش روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت : روستای مورچه خورت دارای ظرفیت بالایی است و طرح های تاثیرگذاری آماده شده که ان شاء الله با حمایت های این اداره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در پایان مقرر شد ضمن بازدید از روستای مورچه خورت ، برنامه های فرهنگی جهت اجرای طرح روستاهای دوستدار کتاب انجام پذیرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *