اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تعداد مبتلایان به کرونا در شاهین شهر تغییری نکرد | همچنان در خانه بمانید!

بنابر اعلام آرش نجیمی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان، تغییری در آمار مبتلایان به کویید-۱۹ در شاهین شهر طی ۲۴ ساعت گذشته حاصل نشده و همان ۱۳ موردِ قطعی می باشد.

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، قطعا با اجرای طرح غربالگری کرونا در ورودی های شهر و تداوم ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر توسط نیروی های خدمات شهری و مقاومت بسیج و خصوصا پیوستن به پویش درخانه می مانیم مهار و کنترل این بیماری پیش از نوروز در شاهین شهر دور از انتظار نیست .
در همین رابطه، به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، این شورا آماده همکاری جهت اجرای طرح غربالگری کرونا در ورودی های شهر است.
رییس و اعضای شورای اسلامی شهر طی روزهای اخیر، باتوجه به درخواست های متعدد مردمی پیشنهاد اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در ورودی های شهر را به مسوولان ذیربط از جمله فرماندار و شبکه بهداشت شهرستان ارایه نموده و بر تخصیص بودجه جهت تامین تجهیزات و نهایت همکاری در این طرح نیز تاکید کرده اند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد پیشگیری کرونا در آستانه ورود به موج هفتم شیوع کرونا شاهین شهر

سرپرست فرمانداری شاهین شهر :

نقش آفرینان اصلی در مهار کرونا مردم هستند!

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با توجه به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور ایجاد هماهنگی و بررسی آمادگی شهرستان در مقابله با این بیماری تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *