اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان

در دیدار فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری ؛ مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان آخرین دستاورد های این شرکت را به مقام معظم رهبری ارائه داد و از ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز ۱۰بهمن ماه در دیدار حدود هزار نفر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً موثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌ و کار» و «مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه‌ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند.

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شنیدن سخنان ۱۲ نفر از فعالان عرصه‌های تولید، پیگیری جدی دولت برای خواسته‌های مطرح شده از جمله تشکیل مجموعه‌های صنعتی چند وجهی، تأمین مالی شرکت‌‌های متوسط و کوچک و موضوع آبیاری نوین را خواستار شدند

️در دیدار  مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان یکی از سخنرانان این مراسم بود که توضیحاتی را در خصوص فعالیت پتروپالایش اصفهان از دو سال قبل تاکنون در حضور مقام معظم رهبری ارایه نمود.

دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در محضر رهبر معظم انقلاب گزارش داد: از زمان انتصاب در این شرکت انضباط مالی را برقرار کردیم و از طریق حداکثر کردن بهره وری از جمله خاموش کردن مشعل ها و صرفه جویی انرژی سود پالایشگاه را از ۱۶ همت در سال ۱۴۰۰ به ۳۶ همت در سال ۱۴۰۱ رساندیم و امسال پیش بینی می شود این سود به  ۴۰ همت افزایش یابد.

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهانپالایشگاه اصفهان ۲۲ درصد سوخت کشور در ۱۷ استان را تامین می کند

️وی گفت : پالایشگاه اصفهان ۲۲ درصد سوخت کشور در ۱۷ استان را تامین می کند. سال گذشته واحد تصفیه‌ گازوئیل را ۱۶ ماه زودتر با سود  ۱۸/۵ همت راه اندازی کردیم و ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل یورو  ۵ در روز تحویل دادیم.

️مدیر عامل پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه دراین شرکت  ۳۰۰ تن گوگرد در روز را استحصال می کنیم افزود: امسال واحد تصفیه نفت سفید را در مدت کمتر از یکسال با سیستم کنترل ایرانی راه اندازی خواهیم کرد

️وی تصریح کرد: ۴۶۰ پروژه در هوش مصنوعی، منابع انسانی، مدیریت آب، صرفه جویی انرژی، پدافند غیرعامل، بروز رسانی پالایشگاه، زنجیره ارزش و تبدیل به پتروپالایش به ارزش شش میلیارد یورو در دست اجرا داریم که با این اقدامات پالایشگاه اصفهان ، پروژه محور شده است.

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان️قدیری تصریح کرد : با هدف جذب حداکثری، تبعیض در پالایشگاه را از میان بردیم و ۲۵۰۰ نفر را قرارداد مستقیم کردیم. مدارک تحصیلی آنان را تعدیل کردیم و تمام واحدهای سازمانی که خالی بود را به همین افراد سپردیم. مسئولیت ها را براساس شایسته سالاری از طریق تست های کانون ارزیابی مدیریت به افراد شایسته دادیم و در حال پرورش ۲۰۰ مدیر استراتژیک برای نظام جمهوری اسلامی هستیم.

️وی با اشاره به اینکه انضباط مالی را در پترو پالایش اصفهان برقرار کردیم افزود: از طریق حداکثر کردن بهره وری از جمله خاموش کردن مشعل ها و صرفه جویی انرژی سود پالایشگاه را از ۱۶ همت در سال ۱۴۰۰ به ۳۶ همت در سال ۱۴۰۱ رساندیم و   پیش بینی می شود امسال به حدود ۴۰ همت برسانیم.

️مدیر عامل پترو پالایش اصفهان اظهارداشت : با استفاده از روش های پیشرفته از جمله روش همزمان طراحی، تامین کالا و نصب و مدیریت طرح یا اصطلاحا EPCM، ایجاد هلدینگ، استفاده از روش های میانبر، گردش نقدینگی در هلدینگ و افزایش بهره وری و حداکثر کردن سود دهی و مولدسازی تامین مالی این شرکت انجام شد.

در حال ساخت اولین پردیس نفت و انرژی بخش خصوصی هستیم.

️قدیری با اشاره به اینکه در جهت خنثی سازی تحریم ها یک شرکت دانش بنیان بزرگ در ۴۰ هکتار با ۳۲۰۰۰ مترمربع سوله در چند ماه ایجاد کردیم تا اکثر تجهیزات صنعت را بسازیم گفت: در حال ساخت اولین پردیس نفت و انرژی بخش خصوصی هستیم.

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهانهدفمان این است تا در این پردیس ۱۵۰ شرکت دانش بنیان را در آن مستقر و مشغول بکار کنیم و ۹۵ درصد تجهیزات پروژه های مان را توسط آنان بسازیم.

️وی ادامه داد : اخیرا توسط همین شرکت‌ها اولین رآکتور وانادیم در ایران را مونتاژ کردیم. این شرکت هم اکنون بیش از ۸ همت پروژه  در دست اجرا دارد.بین ۷۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ جوان نخبه در این  شرکت دانش بنیان مشغول بکار خواهند بود. همچنین سال گذشته ۶۵۰ جوانان نخبه استان جذب شرکت ما گردید.

در حال ساخت نیروگاه تجدید پذیر ۱۰۰۰ مگاواتی خورشیدی هستیم

️مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره اینکه در مدیریت آب بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می کنیم افزود: استفاده از پساب شاهین را در دستورکار قرار داده ایم  و انتقال آب از دریای عمان در حال انجام است. ۲۳ پروژه آب در حال انجام است که تماما تا خرداد سال آینده راه اندازی خواهند شد و افزود در حال ساخت نیروگاه تجدید پذیر ۱۰۰۰ مگاواتی خورشیدی هستیم

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *