اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

امکان سنجی تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر با موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق

ریاست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از کارشناسان با ریاست موسسه آموزش عالی غیردولتی عقیق در شاهین شهر دیدار و در خصوص امکان سنجی تعامل این دو مجموعه گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، نوید توکلی | رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه برخی از کارشناسان با جعفری | رئیس موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق شاهین شهر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در محل دفتر رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

امکان سنجی تعامل اداره ارشاد با موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق شاهین شهردر این نشست ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تاکید بر هم افزایی و تعامل در زمینه های تولید محتوا با استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته های فرهنگی هنری ، آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند.

رئیس موسسه آموزش عالی غیردولتی عقیق شاهین شهر نیز به بیان ظرفیت های فرهنگی هنری و آموزشی دانشگاه پرداخت و نیاز به پرورش نیروهای متخصص و کارآمد در رشته های مختلف فرهنگی هنری بویژه موسیقی و سینما و سایر هنرهای تجسمی را ضروری دانست و برای تعامل و هم افزایی در کلیه ظرفیت های دانشگاهی اعلام آمادگی و همکاری کرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *