اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۶ نفر از ۱۰۴ تأیید صلاحیت شدگان جدید از دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار بودند

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان ۷۲۵ نفر شد

با تأیید ۱۰۴ نفر دیگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمار افراد تأیید صلاحیت شده استان اصفهان به ۷۲۵ داوطلب و در حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار به ۳۶ نفر رسید.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری خبر داد: با تأیید ۱۰۴ نفر دیگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در استان اصفهان به ۷۲۵ نفر و در دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار به ۳۶ نفر رسید.

از لحاظ تفکیک حوزه انتخابیه ۴۳ نفر از افراد تأیید شده مربوط به حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند، ۱۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، ۸ نفر حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار، ۸ نفر حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، ۶ نفر حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار، ۴ نفر حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر و ۵ نفر حوزه انتخابیه اردستان هستند.

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان 725 نفر و در حوزه های شاهین شهر و میمه و برخوار 36 نفر شد

سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار نیز در این راستا اظهار داشت: ” با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای محترم نگهبان، تعداد نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه به ۳۶ نفر افزایش یافت.”

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *