اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

در این پیام آمده است:

جناب آقای سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار محترم شهرستان شاهین شهر و میمه فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز خجسته پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

نهال پرثمر انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال ۱۳۵۷با رهبری خردمندانه، داهیانه و شجاعت حضرت امام خمینی( ره ) و با روحیه انقلابی و آزادیخواهانه ملت ایران غرس شد و بر پایه ایمان و اعتقاد با تقدیم خون هزاران شهید و جانباز و آزاده در دوران شکوهمند دفاع مقدس در این سرزمین پای گرفت، در دنیای معاصر نمونه ارزشمندی از اراده ملی و عزم مردمی به نمایش گذاشته است.

امروز که چهل و پنج سال از عمر پربرکت این انقلاب می گذرد و پرچم آن به دست رهبری خردمند و آزاده ای چون حضرت آیت الله خامنه ای در اهتزاز است، بدون شک بر عزت و اقتدار ایران عزیز، با خودباوری، ایمان و امید و امیدواری به آینده این کشور افزوده شده است.

بدینوسیله از طرف خود، ارکان خلیفه گری و جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، سالگرد انقلاب شکوهمند مردم ایران را گرامی داشته، برای شما عزت،سربلندی و موفقیت در راه خدمت به مردم شریف میهنمان را مسئلت دارم.

دعا گو اسقف سیپان کاشجیان
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *