اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اختلافات خود را قانونی حل کنید نه با شلیک به یکدیگر !

در پی تیراندازی در یکی از محلات شاهین شهر ، متهم با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هوشیار تلاش ماموران امنیتی و انتظامی در یکی از محل اختفای خودش در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد.

توسل و استعانت از مقام قضایی و  روش های قانونی هر چند ممکن است زمان بر و طولانی و مطلوب در اختلاف میان افراد یک جامعه نباشد اما نسبت به تسویه حساب شخصی خصوصاً با توسل به زور و سلاح قطعاً راهکار بهتری خواهد بود.

آنچه در این مقوله به یقین غیر قانونی است استفاده از اسلحه غیر مجاز یا استفاده از سلاح سرد و گرم و تیراندازی و شلیک است و قطعاً این روش راه درستی برای تسویه حساب های شخص نمی‌باشد و از برایند نتیجه در پرونده‌های تیراندازی اخیر پلیس بر می‌آید که  ضارب دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می آید و علاوه بر آنکه مجازات قانونی به عملکرد وی تعلق می گیرد، به واسطه نقض قانون و مخاطره در امنیت اجتماعی ، حق و قدرت قانونی وی در احقاق حق خویش نیز کاسته می شود. فلذا استفاده از سلاح برای تسویه حساب‌های شخصی راهکاری نادرست بوده و عموماً پایان خوبی را برای طرفین نزاع در برنخواهد داشت.

به دنبال این مطلب خبری از پلیس شاهین شهر در این خصوص حضور شما مخاطب گرامی می‌رسد :

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ، پس از اعلام تیراندازی در ۴ بهمن ۱۴۰۲ به منزلی در یکی از محلات شاهین شهر ، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هوشیاری و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ، متهم به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه خود در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد.

پس از اعلام تیراندازی در 4 بهمن 1402 به منزلی در یکی از محلات شاهین شهر ، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هوشیاری و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ، متهم به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه خود در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر اظهار داشت: نیمه شب چهارم بهمن ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شاهین شهر، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد فردی به دلیل اختلافات قبلی با اسلحه شکاری چند گلوله به درب منزل یکی از شهروندان شلیک و به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات تخصصی پلیس امنیت عمومی شهرستان برای دستگیری متهم متواری آغاز و در نهایت با تلاش مأموران محل اختفاء وی در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و روز گذشته پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم و معرفی او به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت و آرامش عمومی تأکید و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی بر طرف و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *