اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش ۱۹ درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش ۱۲ درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان در سال ۱۴۰۳ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر | SHINNA اظهار داشت : طرح نوروزی پلیس این شهرستان با هدف پیشگیری از جرایم، بویژه وقوع انواع سرقت، تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین کاهش حوادث رانندگی با به کارگیری تمامی توان و ظرفیت این فرماندهی از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا کرد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

کاهش ۱۹درصدی وقوع انواع سرقت در شهرستان شاهین شهر

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق و ویژه پلیس شهرستان برای پیشگیری از وقوع سرقت در ایام نوروز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که با تلاش تمامی همکارانم صورت گرفت، شاهد کاهش ۱۹درصدی وقوع انواع سرقت در ایام تعطیلات نوروز امسال نسب به نوروز سال قبل در سطح شهرستان بودیم .

افزایش ۹ درصدی دستگیری سارقین و  ۱۷ درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: در نوروز امسال با اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات، آمار دستگیری سارقان ۹ درصد و آمار کشف پرونده‌های سرقت نیز ۱۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت .

کاهش ۱۲ درصدی تصادفات درون شهری شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر

این مقام انتظامی به کاهش تصادفات درون شهری این شهرستان در نوروز امسال اشاره کرد و گفت در این مدت مجموع تصادفات فوتی ،جرحی و خسارتی درون شهری شهرستان ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان از همکاری خوب تمامی شهروندان محترم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز و بخصوص در روز طبیعت قدردانی کرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *