اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری ۳۳ نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری ۹۶ معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از شاهین شهر ؛ سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش، پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: در این رابطه مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر طی ۵ روز گذشته با اجرای این طرح تمام نقاط شهرستان موفق به دستگیری ۳۳ خرده فروش مواد افیونی و جمع آوری ۹۶ معتاد متجاهر شدند.

وی همچنین تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از ۳ کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص خرده فروشان محلات و پارک ها با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *