اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اشتغال بیش از ۱۵۰۰۰ بانوی کارگر در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز کارگر از مجموعه اسنوا بازدید و با کارگران این مجموعه دیدار کردند. در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۱۵۰۰۰ بانوی کارگر ، مشغول بکار هستند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه  امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت روز جهانی کارگر؛ سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه همراه با مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده ، پس از حضور در مجموعه صنعتی و تولیدی اسنوا، با کارگران سخت کوش و توانمند این مرکز دیدار و گفتگو نمودند.
بانوان کارگر | کارگران زن
شایان ذکر است فرماندار شهرستان در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و امور مربوط به فعالیت‌های این عزیزان قرار گرفت و مشاور وزیر و فرماندار در پایان این دیدار به کارگران سخت کوش خدا قوت عرض نمودند.
بازدید فرماندار شاهین شهر از اسنوا در روز جهانی کارگر
شایان ذکر است در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۱۵۰۰۰ بانوی کارگر ، مشغول بکار هستند.
این در حالی ست که طبق اظهارات سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از بانوان فعال عرصه کار و تولید از ۱۶ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی در بخش کارگری، بیش از ۳ میلیون نفر بانوان کارگر هستند.

مراسم تجلیل از بانوان فعال عرصه کار و تولید در هفته کار و کارگر انجام و سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: فعالیت کارآفرینان که به حوزه اشتغال اهتمام ویژه دارند جای بسی خرسندی دارد. کار، تولید اساساً عزت و اقتدار انسان است و بستر بالندگی انسان را فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور گسترده بانوان در مجموعه کارگری از دیگر موفق‌های دیگری است. دنیا می‌داند در فرهنگ و تمدن اسلامی، زنان از جایگاه والایی برخوردارند. بر اساس آیه ۱۳ سوره حجرات تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف بوده که بر اساس آمار از ۱۶ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی در بخش کارگری، بیش از ۳ میلیون نفر بانوان کارگر هستند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *