اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

باند ۵ نفره سارقان مسلح شاهین شهر دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر ۵ نفر اعضای یک باند سرقت مسلحانه که علاوه بر ارتکاب دو فقره سرقت در شاهین شهر با حضور در شهرهای مختلف کشور اقدام به زوررگیری و سرقت های مسلحانه می کردند ، به همراه یک قبضه کلت کمری در استان های شمالی کشور به دام افتادند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA ؛ سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: اواسط فروردین ماه سال جاری چند فرد ناشناس تحت عنوان مسافر در یکی از خیابان های شاهین شهر سوار بر یک دستگاه سواری رانا شده و در مسیر با تهدید سلاح ، راننده را پیاده و خودرو را سرقت می‌کنند و در ادامه بوسیله خودروی مذکور با هجوم به یک مغازه گیم نت با تهدید متصدی مربوطه اموال داخل مغازه را سرقت و متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با وقوع این سرقت‌ها تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان مأمور شناسایی و دستگیری سارقان شدند و در این رابطه طی تحقیقات تخصصی خود، ۵ نفر اعضای یک باند سرقت مسلحانه غیر بومی را که با حضور در شهرها و استان های مختلف کشور با تهدید کلت کمری و سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت مسلحانه اموال شهروندان می‌کردند شناسایی کردند.

سرهنگ کیان مهر بیان داشت: در نهایت با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آخرین محل حضور سارقان در استان‌های البرز و گیلان شناسایی و مأموران با اخذ نیابت قضایی با حضور در استان های مذکور در مأموریتی ۷۲ ساعته هر پنج عضو این باند سرقت را به همراه یک قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت مسلحانه در استان های مختلف خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به شهرستان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *