اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

شهرزاد نصوحی بانوی هندبالیست شاهین شهری بار دیگر به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شد

شهرزاد نصوحی بانوی هندبالیست شایسته شاهین شهری بار دیگر با افتخار در ترکیب تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات جهانی خواهد رفت.

به گزارش شینا SHINNA – پایگاه خبری شاهین شهری از هیات هندبال شهرستان شاهین شهر و میمه شهرزاد نصوحی – بانوی والیبالیست شاهین شهری بار دیگر به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران دعوت شد.

چهارمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان بانوان جهت اعزام به مسابقات جهانی هندبال از ۳۰ اردیبهشت در سمنان آغاز می گردد و شهرزاد نصوحی هندبالیست شاهین شهری نیز در این اردو شرکت خواهد داشت.

شهرزاد نصوحی به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوق‌العاده هندبال بانوان کشور است که عنصر مهم و کارآمدی در تمام رقابت‌های بزرگ ملی و باشگاهی است.

نصوحی در سالهای گذشته نیز در رده‌های پایه و بزرگسالان ملی ، راهی مسابقات جهانی شده است و همراه سایر ملی‌پوشان برای ایران افتخارآفرینی نموده است.

وی همچنین به‌عنوان بازیکن سپاهان پس از قهرمانی در لیگ برتر به جام باشگاه‌های آسیا رفته و در مجموع در شش تورنمنت مهم بین‌المللی هندبال حضور داشت تا بدون اغراق حداقل در بخش بانوان به موفق‌ترین هندبالیست سال تبدیل شود.

شهرزاد نصوحی البته برخلاف اینکه سال ۱۴۰۱ را پرقدرت و طوفانی آغاز کرد در ماه‌های انتهایی سال با یک بدشانسی بزرگ مواجه و از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد تا دقیقاً زمانی‌که می‌توانست در مستطیل کوچک هندبال بیشتر از همیشه اوج بگیرد، خانه‌نشین شود.

با این وجود هندبالیست ملی‌پوش سپاهان با این مصدومیت از دست نداده است و اگرچه شدیدترین مصدومیت یک ورزشکار خیلی زود به سراغش آمد، پس از عمل جراحی و سپس گذراندن دوران نقاهت ، با هدف‌های بزرگ‌تر در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ پا به زمین گذاشت.

وی هم اکنون مجدداً به تیم ملی هندبال بانوان در رده جوانان دعوت شده است و مجدداً با افتخار در مسابقات جهانی حضور خواهد یافت.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *