اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر صنعتی در شاهین شهر

۲ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر صنعتی در محلات خانه کارگر و شهرک میلاد شاهین شهر در عملیات ضربتی پلیس این شهر دستگیر شدند.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه رسمی اخبار شاهین شهر ( شاهین شهری SHINNA ) اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان، دستگیری مواد فروش پراید سواری را که در محدوده محله خانه کارگر شاهین شهر اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی در بین جوانان می‌نمود در دستور کار قرار دادند.

2 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر صنعتی در محلات خانه کارگر و شهرک میلاد شاهین شهر در عملیات ضربتی پلیس این شهر دستگیر شدند.وی افزود : سرانجام روز گذشته طی یک عملیات ضربتی خودروی او را زمین‌گیر و این سوداگر مرگ را به همراه پک های حاوی مواد مخدر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: با دستگیری این فرد مشخص شد وی عامل فروش مواد افیونی برای یکی از فروشندگان عمده مواد مخدر در شهرک میلاد شاهین شهر است، لذا پس از هماهنگی با داستان محترم طی یک عملیات این فرد نیز به همراه مقادیری قابل توجه مواد مخدر صنعتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: دستگیری فروشندگان مواد مخدر در سطح محلات به طور جد در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواهشمندیم اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر به شماره ۴۵۲۵۰۰۹۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *