اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

در این حادثه ۳ سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم شدند

واژگونی خودرو جان جوان ۱۷ ساله شاهین شهری را گرفت

جوان ۱۷ ساله شاهین شهری با تخطی از سرعت مطمئن هنگام رانندگی بدون گواهینامه دچار حادثه واژگونی خودرو شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه رسمی اخبار شاهین شهر ( SHINNA ) ، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک مورد واژگونی خودرو، در بلوار علامه مجلسی شاهین شهر( حدفاصل میدان هشت بهشت و میدان فردوسی ) به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام گردید.

جوان 17 ساله شاهین شهری با تخطی از سرعت مطمئن هنگام رانندگی بدون گواهینامه دچار حادثه واژگونی خودرو شده و جان خود را از دست داد.وی ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راهور در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس با ۴ نفر سرنشین جوان بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از خیابان منحرف و در لاین مخالف واژگون شده است.

سرهنگ کیان مهر افزود : متأسفانه در این حادثه راننده که جوانی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه رانندگی بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سه سرنشین خودرو که از هم کلاسی های این جوان بودند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش از شهروندان خواست هرگز خودروی خود را در اختیار جوانان و نوجوانان فاقد گواهینامه قرار ندهند تا دیگر شاهد این چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *