اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

سارقان سیار سیم و کابل شهرستان ها در شاهین شهر و میمه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه سارق سیار سیم و کابل برق فشار قوی در بخش میمه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) ، سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش سرقت کابل‌های برق فشار قوی یکی از معادن سنگ، در لایبید بخش میمه شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ لایبید قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران با گشت زنی در منطقه سه نفر سرنشینان غیر بومی یک دستگاه سواری پژو پارس را که در بیابان‌های اطراف در حال سوزاندن روکش پلاستیکی بیش از ۲۰۰ متر کابل برق مسروقه از معادن سنگ محل بودند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان سیار سیم و کابل در شهرستان شاهین شهرسرهنگ کیان مهر ادامه داد : با توجه به کشف تعدادی مدارک خودرو با شماره پلاک شهرهای مختلف در بازرسی از خودروی متهمان مشخص شد این افراد سارقان در حرکتی هستند که در شهرهای مختلف اقدام به سرقت اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی میکنند و به تازگی با ورود به بخش میمه دست به سرقت کابلهای برق فشار قوی چند معدن سنگ زده بودند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود : این سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *