اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۱۱۸ حوزه اخذ رای در شهرستان شاهین شهر میمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از پیش بینی ۱۱۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در این شهرستان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) با اشاره به آمادگی کامل شهرستان شاهین شهر و میمه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد : این دور از انتخابات با برپایی ۱۱۸ شعبه اخذ رأی در ۶ شهر و ۱۶ روستای این شهرستان برگزار خواهد شد.

طبق آگهی انتخاباتی حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه ۳۴۲۱۸-۱۲-ر مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ از این ۱۱۸ شعبه اخذ رأی ۹۹ شعبه در بخش مرکزی و ۱۹ شعبه در بخش میمه دایر خواهد بود.

همچنین در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه ، ۱۰۴ شعبه در مناطق شهری و ۱۴ شعبه در نواحی روستایی خواهند بود.

شایان ذکر است از کل شعبات پیش بینی شده در شهرستان شاهین شهر و میمه، ۱۰۸ شعبه ثابت بوده و ۱۰ شعبه سیار هستند که ۸ شعبه سیار در بخش مرکزی و ۲ شعبه سیار در بخش میمه خواهند بود.

فرماندار شاهین شهر و میمه در خصوص انتخابات پیش رو در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ با اشاره به فعالیت ۳ هزار نیروی اجرایی در این انتخابات در شهرستان شاهین شهر و میمه، ابراز کرد: ۵۰۰ نفر عوامل نظارت، ۹۰۰ نفر عوامل امنیتی و ۱۱۸ نماینده فرماندار در این انتخابات فعالیت دارند.

آدرس شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه به شرح ذیل است :شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه

همچنین آدرس شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به شرح ذیل می‌باشد:

آدرس شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *