اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

سارقی که با ماشین قرضی از یک خانم دزدی می کرد! دستگیر شد

سارقی که با خودروی قرضی از یک خانم اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شاهین شهر می‌نمود، به دست پلیس شاهین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA )  ؛ اظهار داشت: در پی دریافت گزارش چند فقره سرقت اموال داخل خودروهای شهروندان در محلات خانه کارگر و گلدیس شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با سرنخ‌های بدست آمده مشخص شد این سرقت‌ها توسط راننده یک دستگاه سواری MVM ام وی ام ، صورت گرفته‌اند.

دستگیری سارقی که با ماشین قرضی دزدی می کرد! - سارقی که با خودروی قرضی از یک خانم اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شاهین شهر می‌نمود، به دست پلیس شاهین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.وی افزود: با شناسایی مالک خودرو، که زنی جوان بود مشخص شد فرد سارق که به تازگی با او آشنا شده بود با حیله گری اعتماد وی را جلب و طی چند مرحله با قرض گرفتن خودروی او اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شهروندان می کرده است.

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: در نهایت با هماهنگی دادستان محترم شاهین شهر سارق ۴۰ ساله دستگیر و پس از اعتراف به چند فقره سرقت برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در پایان از شهروندان خواست: در هنگام ترک خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با شماره ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *